Cilt analizinin önemi.

Tıp biliminin her kolunda hayati önem taşıyan ve üstünde en çok durulan konu anamnez ve muayenedir. Üzerinde durulmadığı takdirde bu kritik nokta kişiyi yanlış teşhise götürüp akabinde yaşanabilecek bütün olumsuzlukların doğmasına neden olacak ana kaynaktır. Cildimiz en önemli giysimiz ve en büyük organımızdır. Onun üzerinde uygulanacak her bir işlem veya ürün öncesinde, analiz edilmeyi ve varsa problemlerinin, gerçek ihtiyaçlarının doğru tespit edilmesini mutlaka hak eder. Bu sayede doğru tedavi ve ürün seçimiyle karşılaşılabilecek problemler minimuma indirgenir ve daha hızlı şekilde hedefe yönelik tedavilere erişilebilir.

Visia bilgisayarlı cilt analiz sistemi.

Dünyada FDA onayına sahip tek cilt analiz sistemi olan Canfield Visia cilt analiz sistemi;

- Gözeneklerin durumu
- Kırmızı ve kahverengi lekeler
- UV güneş lekeleri
- Cilt renk eşitsizlikleri
- Kırışıklıklar
- Porfirinler
- Kılcal alanlar
- Cilt yüzey düzgünlüğü
- Bakteri varlığı
- Nem ihtiyacı

hakkında bize detaylı ve güvenilir bilgi verir.
İşlem sonucunda cildinizin o anki güncel durumuna dair hem görsel hem de matematiksel olarak
veriler elde edip bunları size sunma şansı yakalarız.

İşlem nasıl yapılır?

Canfield Visia cilt analiz sistemi içerdiği son teknoloji lensler ile
3 boyutlu cilt taramanızı yapıp verileri sizinle aynı cinsiyet, ırk ve yaş grubundaki populasyonla kıyaslayıp
bir değerlendirme raporu sunuyor. İşlem yaklaşık 5 dakika sürüyor.

Değerlendirme.

Kliniğimizde cildinize yapılacak her işlem öncesi mutlaka visia cilt analiziniz yapılarak verileriniz alınır.
Uzman doktorunuzla yapacağınız görüşme esnasında bu veriler doktorunuzun elinde hazır olarak bulunuyor
ve sonrasında uzman önerileri ile gerekli işlem ve tedavilere geçilmektedir.

Bizi instagramdan takip edebilirsiniz.